آخر المواضيع

عسل

عسل

تعديل

نشر

أقسام المدونة

شبكة عيون الاعلامية. يتم التشغيل بواسطة Blogger.

الأكثر مشاهدة

أرشيف المدونة الإلكترونية

المتابعون

Copyright Text

عنوان التدوين1 عنوان التدوين2 عنوان التدوين3 عنوان التدوين4 عنوان التدوين5

����� ������

مرتوقة الاعلام

لازم تشوف الفيديو ده .يوسف الحسينى!!

افضح مرتزقة الإعلام اللى بيحرقوا البلد
من أجل نهر المال الحرام اللى بيصب فى جيوبهم !!

بالفيديو يشهد على نفسه و على زملاؤه :
و الله كلنا كنا منبطحين
و كلنا كنا دواجن
أنا عايز تجيبى لى اعلامى بطل ؟!!!!
أنا نفسى كنت داجن .داجن ..داجن !!
كنت لسانى طويل ..لكن كنت بخااااف اجيب سيرة حسنى مبارك
احسن يتقطع عيشى ..و معلافش ادفع مصاريف الولاد !!
مفيش صحفى بطل و لا اعلامى بطل ..!!
و عن محمود سعد قال : هو فلان عمل عيان يبقى بطل ؟!
و عن ابراهيم عيسى قال : يعنى مجرد نشر خبر يبقى بطل ؟!


0 التعليقات

Leave a Reply

المشاركات الشائعة

2012 | هيكلة : SimpDesign | تطوير و تصميم: قوالب بلوجر

فيس بوك